پادری آلومینومی یک سانتی شیار دار

طراحی این پادری آلومینومی به شکلی است که pvc به وسیله پروفیل های آلومینیوم به هم متصل شده اند

پادری آلومینومی یک سانتی شیاردار ، ترکیبی از pvc  شیاردار و آلومینیوم میباشد .

پادری آلومینومی

طراحی این پادری آلومینومی به شکلی است که pvc به وسیله پروفیل های آلومینیوم به هم متصل شده اند، پادری آلومینومی یک سانتی شیار دار به دلیل داشتن شیار های موجود در pvc  میتواند ، میتواند گل و لای، برف، سنگ ریزه و حتی سنگ های درشت و دیگر آلودگی های چسبیده به کف کفش را پاک کند به این صورت که آلودگی بین شیار های pvc  گیرکرده و مانع ورود آن به فضای داخل ساختمان میشود شرکت درمت این پادری آلومینومی را به گونه ای تولید کرده است که حالت فرسایشی زیادی را ایجاد کند از این رو پادری الومینومی یک سانتی شیار دار مخصوص مناطق دارای بارندگی و محیط های خارجی مانند پله های ساختمان ، ورودی های شرکت ها و مجتمع ها است که مانع ورود آلودگی و حتی لیز خوردن افراد میشود .

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که با نصب پادری آلومینومی در فضای باز تاثیری روی پروفیل های آلومینومی آن خواهد داشت ؟

باید بگوییم پروفیل های الومینومی شرکت درمت به گونه ای آنودایز شده است که در برابر هر گونه شرایط جوی مقاوم است بنابراین استفاده در محیط های خارجی هیچ مشکلی ایجاد نمیکند.

نصب این نوع پادری آلومینومی به صورت روکار بوده و اطراف آن رمپ های شیبدار اجرا میشود و میتوان به گونه ای نصب را انجام داد که هم قابل جا به جایی باشد و هم به صورت ثابت .

پادری آلومینیومی

نظافت پادری آلومینومی نیز بسیار ساده بود و کاملا قابل شستشو میباشد و میتوان با یک طی کاملا تمیز میشود خاصیت pvc  به شکلی است  که هیچ فضای خالی بین ملکول های آن وجود ندارد به همین دلیل هیچ باکتری ، ویروس و آلودگی نمیتواند به داخل آن نفوذ کند .

رنگ بندی پادری آلومینومی یک سانتی نیز بستگی به رنگ بندی pvc  موجود دارد ( سه رنگ) میتواند تک رنگ و به صورت رنگبندی مختلف اجرا شود که کاملا سلیقه ای میباشد

جهت لیست پادری های آلومینیومی کلیک کنید

پادری آلومینیومی پادری الومینومی کفپوش الومینیومی کفپوش آلومینومی قیمت پادری آلومینومی