هر آنچه باید درباره دونسل پادری آلومینیومی بدانید ؟

پادری آلومینیومی نسل جدیدی از پادری ها هستند که به آنها پادری لوکس یا مدرن هم می گویند.این نوع پادری آلومینیومی ها برای جلوگیری از ورود آلودگی به ساختمان از جمله گردوخاک ، گل و لای و سنگ

هر آنچه باید درباره دونسل پادری آلومینیومی بدانید ؟

پادری آلومینیومی نسل جدیدی از پادری ها هستند که به آنها پادری لوکس یا مدرن هم می گویند.این نوع پادری آلومینیومی ها برای جلوگیری از ورود آلودگی به ساختمان از جمله گردوخاک ،  گل و لای و سنگ ریزه طراحی شده است .

پادری های آلومینیومی اگر چه در ساختار اصلی خود مشترک هستند اما در جزئیات باهم تفاوت هایی دارند.

پادری الومینیومی بسته به میزان تردد به دو گروه یک سانتی و دوسانتی تقسیم بندی میشوند .میزان تردد رابطه مستقیم با ارتفاع و ضخامت  پادری دارد ، هرچه ارتفاع پروفیل زیادتر باشد مقاومت خمشی پادری بیشتر می شود .

اگر میزان تردد  کمتر از 200 نفر در روز باشد پادری های یک سانتی مناسب هستند و اگر بالای 200 نفر باشد باید از پادری های دو سانتی استفاده شود .پادری آلومینیومی دو سانتی یا همان پادری های هتلی ، در ساخت آنها از شاسی های دوسانتی استفاده شده است . هر چند ضربات پا درهنگام تردد بسیار کم می باشد ولی همین ضربات کم به دلیل تکرار زیاد تنش هایی در پروفیل ایجاد میکند که باعث خم شدن پروفیل می گردد

پس نتیجه می گیریم هر چه ارتفاع پادری بیشتر باشد ، مقاومت در مقابل تردد بیشتر می شود ولی هیچ تفاوتی در کیفیت پادری ها آلومینیومی  با تردد بالا و کم وجود ندارد .

کفپوش های آلومینیومی بسته به فضایی که اجرا می شوند میتوانند تمام موکت یا پی وی سی و یا ترکیب هردو (موکت و پی وی سی ) باشند . جنس بدنه پادری ها آلومینیومی فلز آلومینیوم هست ولی قسمت رویه آن بسته به فضای مورد استفاده تغییر می کند .

موکت پادری آلومینیومی ورودی به خوبی گرد و خاک و رطوبت را جذب میکند .اگر فضا بیرونی باشد بهتر است از پادری آلومینیومی با رویه پی وی سی یا موکت و پی وی سی استفاده شود . پی وی سی برای زدودن گل و لای و برف مناسب می باشد و موکت نم و خاک کفش را می گیرد .

برای نصب پادری های آلومینیومی هم میتوان به صورت روکار اجرا شوند و هم توکار . اگر پادری به صورت توکار اجرا شود باید حفره ای به عمق ( یک سانت یا  دو سانت ، بسته به ارتفاع پادری ) در زمین ایجاد کرد که کاملا مسطح و به صورت 90 درجه گونیا باشد ، پادری داخل حفره قرار می گیرد .برای زیبایی بیشتر می توان از نبشی برای دور تا دور پادری استفاده کرد.

 

برای نصب پادری به صورت روکار رمپ هایی جهت نگهداری پادری و همچنین برای جلوگیری از پاگیر بودن قرار می گیرند .اگر تردد از چهار سمت باشد دور تا دور پادری رمپ به صورت قاب به زمین چسبیده می شود و پادری داخل آن قرار می گیرد .   

پادری پادری آلومینیومی کفپوش آلومینیومی کفپوش الومینیومی پادری الومینیومی قیمت پادری آلومینیومی پادری آلومینیومی تهران