نحوه انتخاب پادری مناسب

با توجه به نگرانی روبه روشد در مورد بیمارهای ریوی و دیگر بیماری ها جدی مرتبط به گرو غبار تهدید کننده سلامت انسان مدیران را بر آن داشت تا مسائل مربوط به گرد و غبار را جدی بگیرند ;

نحوه انتخاب پادری مناسب
با توجه به نگرانی روبه روشد در مورد بیمارهای ریوی و دیگر بیماری ها جدی مرتبط به گرو غبار تهدید کننده سلامت انسان مدیران را بر آن داشت تا مسائل مربوط به گرد و غبار را جدی بگیرند ; از جمله مسائل مرتبط با سلامت که مشکلات تنفسی و ریوی ممکن است به علت ورود گردو غبار به ساختمان از طریق کفش باشد . به همین علت پادری باید در سه مرحله اجرا شود تا بتواند این مشکلات را به حداقل برساند . به تصویر زیر دقت کنید :

پادری آلومینیومی

انتخاب پادری
انتخاب پادری با سه زون قابل انتخاب است :

۱) پادری زاینده :
این پادری طوری طراحی شده که بخش عمده ای از شن، خاک، و آلاینده های کفش را بدام می اندازد.
این پادری شامل زیر ساخت آلومینیومی با روکش لاستیکی میباشد که در بیرون از ساختمان قبل از درب ورودی نصب میگردد. این سیستم در داخل زمین نصب میگردد تا الاینده ها و گردو خاک درلای تیغه های آن گیر افتاده و نتوانند جلو تر بروند.این بخش وظیفه گیر انداختن آلاینده های خشن تر مانند شن ، گل ، برف ، ماسه ریز ،و گردو غبار درشت تر را دارد.

۲) پادری جذب
این بخش در داخل ورودی در فضایی که دو درب پشت سر هم در ورودی وجود دارد ، قرار میگیرد . این پادری نیز در داخل زمین قرار گرفته و وظیفه نظافت کف کفش را از گرد و غبار ریز به عهده دارد که به صورت لاستیک و موکت طراجی شده اس .

۳) پادری نهایی
قسمت پایانی که بعد از درب دوم نصب میشود از جنس موکت میباشد که وظیفه گرفتن رطوبت کفش و گردو غبار بسیار ریز را دارد. این قسمت باعث از بین رفتن رد پا میشود که همیشه در لابی ساختمان ها وجود دارد.

انتخاب پادری انتخاب جلو دری پادری پادری آلومینیومی